Heeft u nog geld tegoed? Is uw factuur (nog) niet betaald?
Wij kunnen u hierbij helpen. Met uw toestemming nemen wij zo snel mogelijk contact op met de debiteur. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. Denkt u bijvoorbeeld aan aangetekende brieven, telefonisch contact en e-mail. Wij houden nauw contact met de debiteur om op die manier de reden van wanbetaling te achterhalen. Het doel is om tot een goede oplossing voor beide partijen te komen. Het gebeurt vaak dat de debiteur al na onze eerste aanmaning betaalt. Is de debiteur niet in staat om te betalen, dan zoeken we eerst naar een andere oplossing. Direct zwaar geschut inzetten is vaak niet bevorderlijk voor een goede en blijvende relatie. Een betaalafspraak of betalingsregeling is vaak een effectieve optie om ook de debiteur tegemoet te kunnen komen. Hierbij zijn we wel consequent. Komt de debiteur de gemaakte betaalafspraken niet na, dan zullen wij vervolgstappen inzetten. Uiteraard doen wij alles in overeenstemming met u.
In een dergelijke procedure, hanteren we de No cure, No pay-werkwijze. Indien uw debiteur de buitengerechtelijke fase niet aan zijn betalingsafspraken voldoet, zullen wij geen honorarium in rekening brengen. Wij zullen onze uiterste best doen om het te vorderen bedrag te incasseren en om die redenen ligt het risico volledig bij ons. Betaalt de debiteur uiteindelijk wel, dan incasseren wij een van te voren afgesproken percentage van de hoofdsom en ontvangt u de rest van uw uitstaande vordering uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Naast effectiviteit en zorgvuldigheid in ons werk proberen wij de duurzame relatie met de cliënten te waarborgen.